دلم هوایی شده این شبها برگرد گل من


Closed The VEB



Ƥяσғιʟɛ | мɛмσяιɛƨ | ʟιиκƨ | Ɖɛƨιɢиɛя


رد پای دل تو در دل من می ماند...

ان شیشه ی عمرت در دلم می ماند..

اما...

تو نماندی...

اما تو نماندی و رفتی...

هر جا که خواهی باش

هر جا که عشقت میکشد ولی

بدان شیشه ی عمرت هنوز هم دست من است گل من

حالا اگر دل من ظالمی کند و تحدیدت کند شیشه ی عمرت میشکند

برمیگردی گل من؟؟؟

 

دلم هوایی شده این شبها برگرد گل من

 



نظرات شما عزیزان:

neginmob
ساعت0:14---5 شهريور 1392
سلام
سامانه تبادل لینک نگین موب شروع به کار کرد برای ثبت لینک به link.neginmob.ir مراجعه فرمایید


♥ علی ♥
ساعت9:23---18 مرداد 1392
این نظر سنجی که گذاشتی همه ش مال دختراس
ما پسرا هم میخوایم شرکت کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: Tαɢƨ
+ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:دلم,هوایی,شده,این,شبها,برگرد,گل,من,,| 12:41|bahareh|